مدیریت مصرف آب وظیفه همگانی برای صیانت از این نعمت طبیعی و سرمایه ملی
مدیرعامل آبفای اهواز گفت: با توجه به شرایط اقلیمی خوزستان، افزایش دما و محدودیت منابع آبی، مدیریت مصرف و مشارکت شهروندان برای صیانت از این سرمایه ملی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.
۲۱ خرداد ۱۴۰۵ ۱۴:۴۶