راه اندازی پایانه مسافربری در شهرستان زهک
فرماندار زهک گفت: پایانه مسافربری شهرستان زهک بهعنوان یک زیرساخت مهم، زمینهساز سفرهای امن و در دسترس برای شهروندان بوده و خلاء نبود پایانه سامانیافته در منطقه را مرتفع کرده است.
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۵ ۱۹:۳۴