مدیرعامل بانک رفاه : مطالبات معوقه باید مدیریت شود
توسعه بانکداری بین الملل، مشتریمحوری ، بهبود کارائی اعتباری و مولدسازی داراییها از اهداف اصلی بانک رفاه است.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما ؛ دکتر سهمانی مدیرعامل بانک رفاه با اعلام این مطلب در جمع کارکنان این بانک در هرمزگان افزود: افزایش سرمایه پایه بانک ضمن ایجاد شهرت برای فعالیت ها، قدرت فعالیت های بین المللی بانک را نیز در پی دارد.
وی با تاکید بر مشتری محوری به عنوان یکی از اصلی ترین استراتژی های بانک اظهار داشت: افزایش سرمایه بانک، منجر به افزایش سودآوری واستحکام بانک وخدمات بهتر و بیشتر به مشتریان می شود. همچنین حجم سرمایهگذاریها ومیزان سهم از بازار را ارتقا می بخشد.
مدیرعامل بانک رفاه با تاکید بر پیگیری جدّی وصول مطالبات معوّق، یادآور شد: نباید لحظه ای از پیگیری دست برداریم. همه کارکنان شعب باید به پرونده های مطالبات اشراف داشته باشند تا بتوانیم در این زمینه به موفّقیّت های خوبی دست پیدا کنیم. افزایش مطالبات به ویژه در حوزه سررسید گذشته، بانک را به شدّت آسیب پذیر می کند.
همچنین موبایل بانک رفاه ویژه سیستم عامل اندروید، به روزرسانی شد.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه؛ در نسخه جدید امکاناتی نظیرخرید شارژ مستقیم (Top-Up) سیم کارت های اعتباری رایتل، فیلتر کردن صورت حساب بر اساس نوع، تعداد و تاریخ تراکنش ها، بهبود برخی ویژگی های اعلام شده از سوی کاربران به همراه راهنمای کاربری برای ارائه به مشتریان اضافه شده است.
نسخه جدید موبایل بانک بر روی پورتال بانک به نشانی www.refah-bank.ir قرار دارد.
این امکانات در هر دو حالت ساده و استاندارد ایجاد شده است.